3 Nisan 2014 Perşembe

Candy Crush Saga

Candy Crush Saga ile zirve yapan uygulama içi ödemeleri kaç kişi tercih ediyor? Ücretsiz sürümlerde reklamlarla boğuşmayı mı yoksa para ödeyip reklamsız bir deneyimi mi seçiyoruz?

01/04/2014 10:00
Dünya üzerindeki milyonlarca kişinin akıllı telefonlarından oyun oynamaları için mutlaka birer oyun sever olması gerekmiyor. Candy Crush Saga,Angry Birds, Cut the Rope veya Fruit Ninja gibi seriler, hayatında daha önce hiç oyun oynamamış akıllı telefon kullanıcılarını bile yoldan çıkardı ve yıllardır birer dokunmatik ekran bağımlısı yaptı.
Bu gibi yapımlar genelde uygulama içi ödeme yöntemini tercih ediyor. Böylelikle kullanıcılar uygulamayı ücretsiz indirip, denedikten sonra doğrudan uygulama içerisinden bir ödeme yaparak, yeni bölümleri açabiliyor ve sürekli çıkan reklamları kapatabiliyor. Peki bu yöntem ne ölçüde başarılı?
http://static.shiftdelete.net/img/article_new/11374163786.jpg
WildTangent ve IHS Technology tarafından yapılan araştırmaya göre, mobil oyuncuların yüzde 86'sı ücretsiz ve reklam gösterimli oyunları, reklamsız ve paralı sürümlerine tercih ediyor. Üstelik, aynı kitlenin yüzde 66'sı bu reklamlar ile daha fazla ödül kazanma fırsatlarına sahip olmayı istiyor.
Oyunların birçoğu, normalde ücretli olarak sunulan oyun içi avantajlaraerişebilmek için 30 saniyelik reklamlar izletiyor. Kullanıcılar ise daha fazla ödül kazanmak adına bundan daha fazlasına da razı. Yani ücretsizoyunlardaki reklamlardan şikayet ediyorsanız, azınlıkta olduğunuzu bilmenizde fayda var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder